TESLİMAT POLİTİKASI
TESLİMAT POLİTİKASI
Artme olarak, kaliteli uykunun ilk adımının ürünlerinin boyutu sorunsuz bir şekilde başladına başladı. Bu nedenle, siparişten teslimata kadar olan süreci tek tek yönetiyor, güvenli ve hızlı teslimatla memnun kalmanızı hedefliyoruz. Siparişin ürününün her aşamasında sizi bilgilendiriyor, yaşanabilecek tüm aksiliklerde çözüm odaklı yaklaşıyoruz.
Sipariş İşlem Süreci: Siparişinizin işleme devam süreci, ödemenizin başarılı şekilde uygulanmasıyla başlar. Siparişiniz onaylandıktan sonra ürünleriniz stoklarımızdan hazırlanarak en geç 1 ila 3 iş günü içinde anlaşmalı kargoya teslim edilir. Tüm ürünler, kargoda zarar görmemesi için özel muhafazalı ambalajlarla paketlenir.
Kargo ve Teslimat:
-
Siparişleriniz Türkiye'nin her noktasına ücretsiz kargo ile gönderilir.
-
düşüşler genellikle büyük şehirlerde 1-3 iş günü , düzenli aralıklarla ise 3-5 iş günü içerisinde gerçekleşir.
-
Kargo ürününün teslimi için boyut SMS ile bilgilendirme yapar.
-
Siparişiniz kargoya verildiğinde, boyut takip numarası içeren bir e-posta ve/veya SMS gönderilir. Bu sayede siparişinizi anlık olarak takip edebilirsiniz.
Hasar Durumu: Ürünün teslimatında dış ambalajında yırtılma, ezilme ya da açılma farkları varsa, parçanın açılmasından kargoya verilmesine tutanak tutturmanız gerekmektedir. Ürün teslim edildikten sonra farklı hasarlar için lütfen 24 saat içinde bizimle iletişime geçin. Müşteri temsilcilerimiz, size en hızlı şekilde çözüm sunacaktır.
Edilemeyen Siparişler: Adres gecikmesi, alıcıya ulaşılamaması veya teslimatın teslim edilmemesi gibi teslimatın sipariş edilmesi bize geri döner. Bu durumda yardım adresine geçilerek ve zaman bilgileri tekrar alınır ve ürününüz yeniden kargoya verilir.